blog image

تاریخ انتشار: چهارشنبه بیست و شش مهر ۱۴۰۲

|    نویسنده : میراث

گوشواره برای مردان

 

گوشواره طلای مردانه در میان اقلامی که مردان بیشتر خریداری می‌کنند، برجسته است. به این دلیل که در کنار حلقه‌ها و آویزهای طلای مردانه، گوشواره‌های مردانه از معروف‌ترین جواهراتی هستند که مردان می‌پوشند. با این حال، ضروری است که جواهری را انتخاب کنید که به بهترین وجه مطابق با سبک و سلیقه خاص شما باشد. بنابراین در اینجا در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم تا جدیدترین ترندهای گوشواره مردانه و نحوه انتخاب بهترین آن را بیابید.

آیا برای کشف دنیای گوشواره‌های مردانه آماده‌اید؟ در اینجا متداول‌ترین انواع گوشواره مردانه است که هنگام جستجوی جواهرات گوش جذاب با آنها روبرو خواهید شد.

گوشواره مردانه میخ

گوشواره‌های میخی گوشواره‌هایی هستند که برای نفوذ به گوش استفاده می‌شوند. تا زمانی که لوب‌های شما بهبود یابد، باید آنها را به مدت 1.5 ماه بپوشید. حتی اگر قصد استفاده از گوشواره‌های حلقه‌ای را داشتید، باید حدود هشت هفته به استفاده از گوشواره‌های پشت صاف عادت کنید. اگر طرفدار گوشواره‌های میخی مشکی هستید، همچنان باید تغییر رنگ یا طرح دیگری را تا زمانی که سوراخ‌ها به طور کامل بهبود پیدا کنند، متوقف کنید.

آویزان

بدیهی است که حلقه‌های آویزان برای همه مناسب نیستند. فقط برخی از مردان هستند که جرات امتحان کردن آنها را دارند.

تونل‌ها

سوراخ کردن گوش مردانه از جمله گوشواره مردانه تونلی برای همه مناسب نیست. علاوه بر صرف زمان و تلاش زیاد برای به دست آوردن ظاهر، باید بقیه روزهای خود را نیز با آن زندگی کنید. مگر اینکه بخواهید جراحی پلاستیک کنید. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که همه افراد ظاهر شما را مناسب نمی دانند. مطمئن شوید که شیوه زندگی شما اجازه چنین گوشواره مردانه ماجراجویی را می‌دهد. .

گوشواره گیره دار

اگر کارفرمای شما الزامات سختگیرانه‌ای در مورد لباس پوشیدن دارد، گوشواره گیره‌ای برای پسران گزینه‌ای است اگر هنوز در مورد سوراخ کردن گوش خود تصمیم ندارید. آهنربا و گیره تنها دو نوع گوشواره مردانه هستند که نیازی به سوراخ کردن گوش ندارند، اما گزینه‌های بی‌شماری دیگر برای طراحی وجود دارد. می‌توانید از میخ‌ها، مخروطی‌ها، حلقه‌ها و گیره‌های گوشواره مردانه آویزان، در میان سبک‌های دیگر انتخاب کنید.

Tapers

برای مردان، گوشواره‌های مخروطی فوق العاده جذاب هستند. برخی از مردان از آنها برای دراز کردن لاله گوش خود برای آماده شدن برای پوشیدن تونل در آینده استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید این سبک پیرسینگ مردانه را بدون کشش گوش بپوشید، یک انتخاب متفاوت، تیپرهای گوش مستقیم است. بعلاوه، طیف گسترده‌ای از اشکال، از جمله مارپیچ، دایره، هلال، مخروط مستقیم، و مخروط سیخ دار مخروطی موجود است. اشکال فردی مانند قلاب، پرنده یا لنگر نیز ممکن است اصلاح شوند.

گوشواره طلا مردانه

مهم نیست که چه چیزی می‌پوشید یا موهایتان چگونه است، آنها شما را کاملاً خیره کننده نشان می‌دهند زیرا پیچیده و نفیس هستند. اما اگر می‌خواهید به لباس خود حالتی راک بدهید، یک جفت گوشواره طلایی مردانه را انتخاب کنید. حتی می‌توانید گوشواره‌های آویز طلایی مردانه را نیز در آن قرار دهید.

الماس

با گوشواره‌های الماس برای پسران، می توانید ظاهری شیک و مجلل به ظاهر خود اضافه کنید. وقتی می‌خواهید با وقار و باکلاس به نظر برسید، گل میخ‌ها مناسب هستند، اما برای یک موقعیت خاص، حلقه‌های الماسی یا حتی مارها انتخاب عالی هستند. هرجا که بروید، شیک‌ترین مردی خواهید بود که گوشواره می‌پوشد اگر به سادگی لباس خود را با محیط هماهنگ کنید.

محبوب‌ترین و جدیدترین طرح گوشواره طلا مردانه به شرح زیر است:

نمادهای دین مانند صلیب، om و سواستیکا.

اشکال چند ضلعی مانند گرد، مستطیل، مربع و شش ضلعی.

طرح گوشواره مردانه تک الماس: یک الماس انفرادی داخل گوشواره طلایی مردانه قرار داده شده است.

طرح‌های گوشواره مردانه بر اساس سنگ‌های قیمتی است.

خرید اینترنتی گوشواره طلا

خرید گوشواره مردانه کار ساده‌ای است. آنها اغلب توسط تمام خرده فروشان جواهرات خوب، چه آنلاین و چه آفلاین، ارائه می‌شوند. توصیه می‌شود به صورت آنلاین خرید کنید زیرا به گزینه‌های طراحی و فلز بیشتر و خدمات مشتری برتر دسترسی دارید. علاوه بر این، در صورت نیاز به چیزی که مطابق با سلیقه شما باشد، می‌توانید یک مورد سفارشی درخواست کنید.

هر مردی ترجیحات متفاوتی برای زیباترین گوشواره دارد، چه میخ، گوشواره آویزان، حلقه یا حتی تونل باشد. برای یک پسر، سوراخ کردن هر دو گوش نشان دهنده اعتماد به نفس، حس مد و توجه به جزئیات است. هم انتخاب شما و هم مدل گوشواره در این امر نقش دارند. یک حلقه طلا بیش از اندازه کافی است زیرا دو حلقه گاهی اوقات می‌تواند کمی زیاد باشد. و قیمت گوشواره طلای مردانه و مدلی که شما انتخاب می‌کنید، بستگی دارد.

برچسب ها :
به این محصول امتیاز دهید:
یک نظر برای این مقاله بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. فیلدهای اجباری با * نشان گذاری شده‌اند.